Nasza firma prowadzi działalność z wykorzystaniem dwóch podstawowych kanałów sprzedaży:
Tradycyjnego kanału sprzedaży, którego funkcjonowanie oparte jest na pracy przedstawicieli handlowych w terenie oraz pracowników Biura Obsługi Klienta. W tym kanale swoim działaniem obejmuje obszar następujących województw: Kujawsko-Pomorskiego, Pomorskiego, Warmińsko-Mazurskiego, Mazowieckiego, Wielkopolskiego. W celu zapewnienia optymalnego serwisu naszym klientom, handlowcy wyposażeni zostali w mobilny system sprzedaży Else-Asent, dzięki czemu złożone u nich zamówienia bardzo szybko trafiają do magazynu centralnego w Toruniu gdzie są przygotowywane, a następnie rozwożone samochodami dostawczymi należącymi do naszej firmy. Tak prowadzone działania handlowo-logistyczne zapewniają naszym klientom 48 godzinny serwis.
Internetowego kanału sprzedaży, który działa w oparciu hurtownie internetową www.hektor.pl oraz pracę pracowników Biura Obsługi Klienta. Kanał sprzedaży online pozwala nam na objęcie swoim działaniem obszaru całego kraju i umożliwia klientom dokonywanie zakupów w naszej hurtowni przez 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone za pomocą platformy internetowej zostaną skompletowane w przeciągu 24 godzin i wysłane w zależności od miejsca odbioru za pośrednictwem firmy kurierskiej lub własnej floty samochodów dostawczych.
Szczegóły dotyczące hurtowni internetowej poznasz na stronie: Jak kupować online?